Inschrijving NKE geopend

Vanaf nu kun je je aanmelden als deelnemer aan het Nederlands Kampioenschap Eenwieleren 2019, op zaterdag 18 mei in Breda.
Je vindt het aanmeldformulier op www.nkeenwieleren.nl.
Zoals altijd is het NKE bedoeld voor alle niveau’s, van beginner tot toprijder. De officiële wedstrijden zijn op de 100m, 800m, 5km, 10km unlimited, IUF slalom, 10m langzaam en 50m met één been. Daarnaast komt er een randprogramma met workshops en demo-/funwedstrijden.

Het inschrijfgeld is hetzelfde als de afgelopen jaren, dus € 15 in de vroegboek-periode (tot en met 2 april) en € 20 daarna.

Dit jaar vieren we het 10-jarig jubileum van het NKE. Daarom is het T-shirt (met een fraaie full-collor bedrukking!) voor alle deelnemers gratis. Ook hebben we bij deze tiende editie een speciaal ontwerp laten maken voor de medailles. Hopelijk is dit een extra reden om te proberen een 1e, 2e of 3e te worden. 🙂