Eenwielerfestival 2024

Zaterdag 9 november vindt het Eenwielerfestival 2024 plaats.

Op zaterdag 7 oktober 2023 organiseerden we het Eenwielerfestival 2023. Ook dit maal in sporthal De Niervaert in Klundert. Het evenement stond bol van de workshops en spelletjes, dit als tegenhanger van het eveneens jaarlijkse Nederlands Kampioenschap Eenwieleren, dat vooral op wedstrijden is gericht. Hieronder staat de informatie van editie 2023.

Hieronder zie je het programma. Je hoeft je niet vooraf voor specifieke workshops in te schrijven, je kijkt gewoon op de dag zelf wat je leuk lijkt. Soms geldt wel: vol is vol. Elke deelnemer neemt zijn eigen eenwieler(s) mee. Een 20″ of 24″ eenwieler is het meest geschikt. Metalen pedalen zijn niet toegestaan in de sporthal. En graag je band even schoonmaken van vuil en zand. Deelname aan het EWF is op eigen risico. Bij de urban workshops wordt het dragen van een helm sterk aanbevolen. De organisatie is niet aansprakelijk voor lichamelijk letsel, schade of diefstal.

Deelname kost €12,50 per persoon. Uiterste datum voor online aanmelding is woensdag 4 oktober, dan moet ook het inschrijfgeld op onze rekening staan. Inschrijving ter plaatse is niet mogelijk omdat het festival volgeboekt is.

Begeleiders, ouders enz hebben gratis toegang en hoeven niet aangemeld te worden. Ze kunnen niet aan de workshops meedoen, met uitzondering van de workshop Eenwieleren voor beginners.

In de kantine van sporthal de Niervaert zijn tijdens het Eenwielerfestival onder andere bruine broodjes gezond en porties vers fruit-salade te koop.

Voor groepen van tien of meer personen van dezelfde club/vereniging hanteren we een korting van 20% op het deelnamebedrag (geldt niet voor T-shirts en maaltijden). De deelnemers moeten allemaal individueel worden aangemeld via het aanmeldformulier. De kosten worden bij voorkeur voor een hele groep tegelijk overgemaakt onder vermelding van de namen. Maar individueel overmaken kan ook. Daarnaast vragen we van groepen die voor korting in aanmerking komen, om een contactpersoon op te geven via het aanmeldformulier.

Het maximum aantal deelnemers bedraagt 100, dat is ongeveer zo veel als er vorig jaar waren.

Je kunt een festival T-shirt bestellen voor €15. Het T-Shirt is ontworpen door Jan de Bruijn. Uiterste besteldatum is woensdag 13 september, op die datum moeten we ook je betaling ontvangen hebben.

Je kunt een warme Indonesische slotmaaltijd bestellen voor €13,50, dit is inclusief een drankje (fris/bier/wijn). Dit is op dezelfde locatie. Uiterste besteldatum is 29 september, dan moeten we ook je betaling ontvangen hebben.

Bestellen van T-shirts en maaltijden gaat via het aanmeldformulier. Als een niet-deelnemer een T-shirt en/of een maaltijd wil bestellen, kan hij/zij ofwel daarvoor het aanmeldformulier invullen, of de bestelling toevoegen bij de aanmelding van iemand anders (bijvoorbeeld je zoon/dochter als die deelneemt).

Alle betalingen graag overmaken op rekeningnummer NL49 INGB 0007 2461 05 ten name van Stichting Eenwieleren Nederland. Vermeld in de omschrijving EWF 2023, en de namen van degene(n) voor wie je betaalt. Bij eventuele annulering op uiterlijk 29 september krijg je 75% retour; dit geldt na 13 september niet voor T-shirts.

Klik op het plaatje hiernaast om de poster als pdf te downloaden. Je kunt hem dan printen en voor je raam hangen, of bij je jeugdcircus, of misschien in je school.