Subsidie

Heb je een leuk plan om eenwieleren (nog) populairder te maken? Want hoe meer mensen kunnen eenwieleren, hoe leuker het is. En wie al kan eenwieleren, kan altijd proberen het nog beter te doen, want met eenwieleren ben je nooit uitgeleerd.

Je zou bijvoorbeeld een workshop of demonstratie kunnen geven, een wedstrijd of een andere activiteit op touw kunnen zetten of iets eenwielerigs organiseren bij een bestaand evenement.

Als je daar hulp bij nodig hebt, neem dan contact op met Stichting Eenwieleren Nederland (info@stichtingeenwieleren.nl). We helpen graag initiatieven in Nederland en België. Met tips, ervaring , spullen en eventueel een financiële bijdrage*.

Klik hier voor een overzicht van de door Stichting Eenwieleren Nederland toegekende subsidies.

* Mocht je gebruik willen maken van onze financiële steun, kijk dan hier naar het subsidiereglement, wil je een aanvraag indienen, doe dat dan met dit aanvraagformulier.