Korting voor deelnemers EK 2019

Het Europees Kampioenschap Eenwieleren wordt, net als de vorige editie in 2017, in Nederland gehouden. Het EK duurt van 25 juli tot en met 4 augustus 2019, en vindt plaats in en rondom Sittard.

Vrijwel alle soorten wedstrijden die er op eenwielers bestaan, worden er georganiseerd. Denk aan baanwedstrijden (ongeveer als op het NKE), maar ook teamsporten, freestyle, offroad, marathon (42 km op een autorace-circuit!), trials, en nog meer.
Alles supergoed georganiseerd, wat ook wel moet als je meer dan 600 deelnemers uit heel Europa hebt. Dat alleen al maakt het een geweldige ervaring!

Misschien denk je: dat is echt te hoog gegrepen voor mij. Maar nee, het EK staat open voor iedereen die wil deelnemen. De toppers uit Europa doen mee, maar ook degene met een half jaartje ervaring is welkom!

Tot nog toe zijn er 25 deelnemers uit Nederland en België ingeschreven, en dat mogen er nog veel meer worden.
Daarom heeft Stichting Eenwieleren Nederland samen met de EK-organisatie een kortingsregeling opgezet.
Als je je (als inwoner van Nederland of België) aanmeldt als deelnemer op de website van het EK, dan kun je een kortingscode invoeren. De code is bene2019 voor deelnemers van 11 jaar en ouder (op 25 juli 2019), en bene2019-u11 voor wie jonger is. Door die kortingscode betaal je slechts de prijs van het laagtarief, wanneer je je ook aanmeldt.
Daarvan krijg je 30% retour, betaald door Stichting Eenwieleren Nederland. De EK-organisatie stuurt je een link waarmee je dit kunt aanvragen. (Dit geldt ook voor wie al ingeschreven heeft.)
Al met al is het netto-tarief voor elf supermooie dagen € 105, en voor deelnemers t/m 10 jaar zelfs maar € 35, ongeacht wanneer je je aanmeldt. Beter gaat het niet worden!