Eenwielerfestival 1 oktober

Het Eenwielerfestival komt er weer aan! Op zaterdag 1 oktober kun je je een hele dag uitleven op en met de eenwieler, in sporthal De Niervaert in Klundert (Noord-Brabant).

Aan het programma wordt nog gewerkt, maar alvast een greep uit de workshops die je kunt verwachten: spelletjes op de eenwieler, manieren om op te stappen, manieren om te idelen (ook genoemd sur place), flatland, onderhoud en reparaties, ver- en hoogspringen, trials, eenwielerdiploma’s halen, jongleren op de eenwieler. Als er meer info over het programma bekend is, vind je dat op onze website en in Eenwielernieuws.

Deelname kost € 12,50 (ouders/begeleiders gratis), groepen van minstens tien deelnemers van dezelfde club/vereniging krijgen 20% korting op het inschrijfgeld.

T-shirts kosten € 15 per stuk, afsluitende warme maaltijd inclusief drankje € 12. Alles bij vooruitbetaling.

Meer informatie vind je hier.
De inschrijving is inmiddels gesloten. Je kunt nog wel naar het evenement toekomen en ter plekke betalen (€ 12,50).