Eenwielerfestival 2022

Op zaterdag 1 oktober kun je je de hele dag uitleven met en op de eenwieler, bij het Eenwielerfestival in sporthal De Niervaert in Klundert. Het evenement staat bol van de workshops en spelletjes, dit als tegenhanger van het eveneens jaarlijkse Nederlands Kampioenschap Eenwieleren, dat vooral op wedstrijden is gericht.

In 2020 en 2021 kon het festival helaas niet doorgaan vanwege corona, maar nu komen we des te sterker terug! We hebben een prachtig programma vol workshops en andere activiteiten, zie de tabel. (Het programma is nog onder voorbehoud.) En daarbij de beste workshopleiders uit Nederland en België.

De aanmelding voor het EWF is inmiddels gesloten. Deelname kost €12,50 als je uiterlijk 24 september online inschrijft. Er is een korting van 20% voor groepen van minstens tien deelnemers. Je betaling moet op 24 september op onze rekening (NL49 INGB 0007 2461 05) staan, anders betaal je bij de ingang €17,50 contant. Zolang we niet aan de limiet zitten qua aantal deelnemers (100), kun je ook zonder online aanmelding meedoen, dan betaal je ook €17,50 bij de ingang. Ouders en begeleiders hebben gratis toegang.

Tot 13 september kon je ook het mooie Eenwielerfestival t-shirt bestellen. Dat kan helaas niet meer.

We sluiten het festival traditiegetrouw af met een gezamenlijke warme maaltijd (vegetarisch of met vlees), voor wie dat wil. Deze kost €12 per persoon inclusief drankje, en kun je bestellen én betalen tot uiterlijk 24 september.

Alle bestellingen gaan in principe via het aanmeldformulier voor deelnemers. Wil je een maaltijd of een t-shirt bestellen zonder dat je deelneemt, mail ons dan tijdig op info@stichtingeenwieleren.nl.

De aanmelding is inmiddels gesloten. Je kunt je nog wel direct op het evenement melden en ter plekke betalen (€ 17,50).

Betaling graag op de rekening van Stichting Eenwieleren Nederland: NL49 INGB 0007 2461 05. Vermeld daarbij alsjeblieft de naam van de deelnemer.