Eenwielerfestival 2022

Op zaterdag 1 oktober hebben 85 mensen zich kunnen uitleven met en op de eenwieler, bij het Eenwielerfestival in sporthal De Niervaert in Klundert. Het evenement stond bol van de workshops en spelletjes, dit als tegenhanger van het eveneens jaarlijkse Nederlands Kampioenschap Eenwieleren, dat vooral op wedstrijden is gericht.

In 2020 en 2021 kon het festival helaas niet doorgaan vanwege corona, maar in 2022 kwamen we des te sterker terug! We hadden een prachtig programma vol workshops en andere activiteiten, zie de tabel. En daarbij de beste workshopleiders uit Nederland en België.

Praktische informatie
De aanmelding voor het EWF is gesloten. Deelname kostte €12,50 als je uiterlijk 24 september online inschreef. Er was een korting van 20% voor groepen van minstens tien deelnemers. Je betaling moest op 24 september op onze rekening (NL49 INGB 0007 2461 05) staan, anders betaalde je bij de ingang €17,50 contant. Ouders en begeleiders hadden gratis toegang.

Tot 13 september kon je ook het mooie Eenwielerfestival t-shirt bestellen.

We sloten het festival traditiegetrouw af met een gezamenlijke warme maaltijd (vegetarisch of met vlees), voor wie dat wilde.