« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Trainingsmiddag Nederlands Kampioenschap Eenwieleren 2020

4 april 2020: 13:00 - 17:00

Op zaterdagmiddag 4 april organiseren we weer onze jaarlijkse Trainingsmiddag, deze keer in Breda. Gratis trainen onder deskundige leiding.

Ben je van plan om naar het NK Eenwieleren te gaan, of misschien zelfs naar de wereldkampioenschappen? Dan is de Trainingsmiddag wat voor jou! De Trainingsmiddag wordt dit jaar op het Cor Vlemmix Circuit in Breda gehouden, dus dezelfde plek waar ook in mei het NK Eenwieleren is. Trainen is daarom extra zinvol omdat je ook de baan kunt verkennen.

De training wordt geleid door enkele van de beste Nederlandse eenwieleraars. Je krijgt tips zoals hoe je het beste start, of waar je op moet letten bij de eenbeen-wedstrijd. Natuurlijk kun je ook al je vragen stellen, bijvoorbeeld over de meest geschikte eenwieler, schoenen enzovoort. Zo haal je de beste resultaten uit jezelf.

De deelname aan de Trainingsmiddag is gratis. Wel graag vooraf aanmelden via het aanmeldformulier.

Datum:
4 april 2020