Eenwielerfestival druk bezocht

Het Eenwielerfestival 2022, dat op 1 oktober in Klundert (N-B) werd georganiseerd, was weer heel geslaagd. Bijna 90 deelnemers genoten een dag lang van workshops, spelletjes, en leren van elkaar.

Nadat in 2020 en 2021 het Eenwielerfestival niet kon doorgaan wegens corona, werd reikhalzend naar deze editie uitgekeken. En niet tevergeefs! Er waren allerlei workshops, van Onderhoud en reparaties tot Eenwielergames, en van officiële IUF-diploma’s halen tot Trials en springen. Alle workshops werden prima bezocht.

Tim Desmet, Roos Seegers en Robbe de Gruyter trakteerden ons aan het eind van de dag op een zeer spectaculaire eenwieler-act. Het evenement werd traditiegetrouw afgesloten met een heerlijke Indonesische buffetmaaltijd op dezelfde locatie, waar veel deelnemers gebruik van maakten.

De regionale krant BN De Stem was aanwezig op het Eenwielerfestival. Er staat een leuk artikel op hun website.

Wij kijken alweer uit naar het Eenwielerfestival van volgend jaar!