Deelnemers-stop NKE2017 opgeheven

Goed nieuws!
Na onze oproep van vorige week hebben zich nog zeven nieuwe vrijwilligers aangemeld. De organisatie is daar heel blij mee, want daardoor kunnen we op cruciale  vrijwilligerstaken meer mensen inzetten.
Tevens maken we de eindtijd van de dag in vergelijking met vorig jaar een half uur tot een uur later (dit hangt af van het uiteindelijke aantal deelnemers).
Ook hebben we sommige wedstrijdonderdelen nog iets verder kunnen stroomlijnen. De heats bij 100 en 800 meter zijn bijvoorbeeld iets groter.

Dit alles is voldoende om de deelnemersstop die op 30 maart was ingesteld, op te heffen. Degenen die op de wachtlijst staan, ontvangen persoonlijk bericht. Meer vrijwilligers blijven heel welkom!

We hebben besloten om maximaal 120 deelnemers toe te laten. Hoe het staat met het actuele aantal aanmeldingen kun je zien op de deelnemerslijst (zie pagina Aanmelden op de website nkeenwieleren.nl).
Als zich na het bereiken van dat maximum nog deelnemers aanmelden, krijgen die alleen een startnummer (op volgorde van aanmelding) als andere deelnemers zouden afzeggen.