Laatste info & deelnemers NKE 2021

Op deze pagina vind je de laatste updates met betrekking tot het NKE 2021.

Deelnemers
Er doen dit jaar 66 deelnemers mee aan het NKE! Inschrijven kan niet meer. De definitieve deelnemerslijst vind je hieronder.

Deelnemerslijst

Bescherming
Om het NKE nog veiliger te maken is een helm verplicht bij alle onderdelen, behalve bij de 10 m langzaam. Vergeet dus niet een helm mee te nemen. Gesloten schoenen, knie- en hand/polsbescherming zijn ook vereist. Check de benodigde bescherming op de pagina Bescherming

Corona
Allereerst is belangrijk dat als jijzelf of iemand uit je huishouden klachten vertoont, je thuis blijft en niet deelneemt aan het NKE.
Verder streven we ernaar zoveel mogelijk 1.5 meter afstand te houden. Bij een deel van de wedstrijden is dat overigens niet mogelijk. Maar tijdens het grootste deel van het NKE wel. En voor toeschouwers is het ook goed mogelijk: er is veel ruimte langs de baan. Zoek daarom een plaats waarbij je voldoende afstand hebt tot anderen.
En we verzoeken alle deelnemers een mondkapje mee te nemen, zodat je dat kan dragen als je tot de winnaars behoort en een medaille krijgt uitgereikt.

Kantine is dicht
Helaas is de kantine op het Cor Vlemmix Circuit op zaterdag de 28ste augustus gesloten. Je kunt dus geen drankjes en versnaperingen kopen. Zorg er daarom voor dat je voldoende eten en drinken meebrengt!

Zon of regen
Er is langs de baan voldoende ruimte voor partytenten. Dus als je jezelf en anderen uit je gezelschap tegen regen en zon wilt beschermen, neem dan gerust een partytent mee. Heb je die niet, neem dan in elk geval een paraplu mee. Omdat de kantine dicht is, kan daar immers niet geschuild worden.

Meer wedstrijden
Onze ervaring is dat de NKE-dag nog leuker is als je aan meer wedstrijddisciplines meedoet. Enige uitzondering is de 10 km voor kleine eenwielers. Tot 22 augustus kon je je nog voor extra wedstrijden inschrijven. Dat kan niet meer. De definitieve startlijsten vind je hier.

Aanmelding en opening
Op 28 augustus kun je je vanaf 09:00 aanmelden. We geven je dan je startnummer, t-shirt (als je dat besteld hebt) en we controleren of je eenwieler aan de regels voldoet. Om 10:00 is de opening van het NKE 2021. Het programma en de startlijsten vind je hier.