Kosten & betaling

De kosten voor deelname aan het NKE 2020 hangen af van wanneer je je aanmeldt, en wanneer je betaling binnenkomt.

Betaling deelnemersgeld:
Inschrijving tot uiterlijk 2 april Uiterlijk 4 april op onze rekening € 15,-
Inschrijving van 3 april t/m 9 mei Uiterlijk 1 mei op onze rekening € 20,-

Contant op het evenement (9 mei) € 25,-
Als in een individueel geval de kosten moeilijk zijn op te brengen, kan het inschrijfgeld worden verminderd of kwijtgescholden door de stichting eenwieleren nederland. Klik hier om contact op te nemen. Met eventuele verzoeken zal discreet worden omgegaan.

Kosten voor deelname hangen niet af van het aantal wedstrijden waaraan je meedoet.
Inschrijven, of wijzigen van wedstrijden, is niet mogelijk na 9 mei. Dus ook niet op de dag zelf!

Wedstrijd-aanmelding wijzigen Nadat je je hebt aangemeld, is het t/m 1 mei mogelijk om je voor extra wedstrijden op te geven, of opgegeven wedstrijden te annuleren. Dit kost niets extra’s. Na 1 mei kan dit niet meer, dus ook niet op de dag zelf!

Natuurlijk verwachten we dat je aan al je opgegeven wedstrijden meedoet (uitgezonderd overmacht).

Annuleringsregeling
Een inschrijving mag zonder opgaaf van redenen geannuleerd worden door middel van het beantwoorden van de email waarin we je aanmelding bevestigen.
Indien je je inschrijving op uiterlijk 2 april annuleert, storten we 75% van het betaalde bedrag terug. (Voorbij)
Indien je annuleert in de periode 3 april t/m 19 april, storten we 50% van het betaalde bedrag terug. (Voorbij)
Indien je na 19 april annuleert, storten we geen geld terug