Aanmelden vrijwilligers

Een mooi Nederlands Kampioenschap Eenwieleren kan niet zonder vrijwilligers. Bijvoorbeeld voor bij de meldtafel, in het team dat de tijdwaarneming doet, of bij het klaarmaken van de wedstrijdlocaties.

Kom je naar het NKE en wil je een handje helpen? Heel graag! Je kunt je aanmelden als vrijwilliger en je voorkeuren voor taken en/of tijden aangeven. Je kunt je ook via het aanmeldformulier voor deelnemers opgeven, als bijvoorbeeld je zoon of dochter meedoet.

Er zijn duidelijke omschrijvingen van alle vrijwilligerstaken. Het is daarom niet nodig dat je eerder als vrijwilliger hebt geholpen bij een NKE. Gedurende de hele dag is er bovendien een aanspreekpunt vanuit het NKE-organisatieteam, mocht je toch vragen hebben.

Je kunt je aanmelden als vrijwilliger via deze link.