• Dit evenement is voorbij.

Gelderse Cross-Country Meet

15 september 2018

De Gelderse Cross-Country Meet is een offroad eenwielertocht van 25 à 30 km die elk najaar wordt georganiseerd door Klaas Bil en Sander Glazenburg.

De GCCM is absoluut geen wedstrijd, het gaat erom om samen een mooie tocht door de natuur te maken. Maar het is wel een flinke afstand, ook al omdat het offroad is (denk aan bospaden enzo). Dus je moet een prima conditie hebben om hieraan mee te doen, en uiteraard offroad ervaring en een geschikte eenwieler.

Elk jaar wordt weer een andere route gereden. De route van dit jaar wordt uitgezet door Sander en is waarschijnlijk in de buurt van Apeldoorn.

De datum voor de GCCM van dit jaar is zaterdag 15 september. Als het dan te slecht weer mocht zijn, wijken we uit naar 22 september. Tijd is nog niet precies bekend. Meestal is het ongeveer van 10:30 tot 15:30 u.

Heb je zin om mee te doen, stuur dan even een mailtje aan info@stichtingeenwieleren.nl

Datum:
15 september 2018