Inschrijving EenwielerFestival geopend

Klik op het plaatje om een A4-affiche te downloaden.

Op zaterdag 3 november organiseert Stichting Eenwieleren Nederland een groot EenwielerFestival in Klundert (Noord-Brabant). Het belooft een superleuke dag te worden!
Er zijn allerlei workshops waar je veel van kunt leren, basketbal- en hockeywedstrijdjes (met uitleg en oefenen vooraf), spelletjes op de eenwieler, ludieke recordpogingen, niveautesten voor eenwielerdiploma’s, en nog veel meer.

Het festival vindt plaats in een enorme sporthal, dus we hebben geen last van regen, wind of kou. De sporthal wordt in meerdere delen verdeeld, zodat er steeds meerdere activiteiten tegelijk bezig zijn. Als je alles leuk vindt, wordt het nog moeilijk kiezen…

De kosten voor deelname zijn € 10, daarvoor kun je de hele dag aan alle activiteiten meedoen. Je moet dan wel vooraf inschrijven en betalen. Ter plekke betalen kan ook, maar is duurder.
Toegang voor begeleiders zoals ouders, broers/zussen enzovoort, is gratis. Zij hoeven zich niet op te geven.

We sluiten de dag gezellig af met een gezamenlijke Indonesische buffetmaaltijd op dezelfde locatie, waarbij ook vegetariërs goed aan hun trekken komen. Deelname hieraan (ook voor begeleiders) graag vooraf opgeven. De maaltijd kost € 10 per persoon, inclusief één drankje. Begeleiders geven zich hiervoor op via de inschrijving van (een van) de “bijbehorende” deelnemer(s).
Het is uiteraard niet verplicht om deze maaltijd te gebruiken.

Schrijf je in via dit formulier (klik!). Graag voor elke deelnemer het formulier apart invullen.
Het Eenwielerfestival is met name gericht op Nederlandse en Belgische eenwieleraars.

Meer informatie vind je op https://stichtingeenwieleren.nl/evenement/indoor-eenwieler-festival/
Binnenkort vind je daar onder andere ook het gedetailleerde programma.

Graag tot ziens op 3 november!