Op NKE tot 15% korting op Qu-Ax Luxus eenwielers

Circus-Expert, de grootste eenwielerwinkel van Nederland, staat ook dit jaar weer (tot 13.00 u) op het NK Eenwieleren met een eenwielerwinkel / mobiele werkplaats. Heb je een lekke band, gebroken spaak, losse crank, kapotte trapper enzovoort: hulp staat naast de baan!

Daarnaast hebben ze speciaal voor deelnemers aan het NKE een actie met korting op alle typen Qu-Ax Luxus eenwielers:

• 10% korting op de winkelprijs bij vooraf bestellen, en gratis thuisbezorgd (met uitzondering van 36″), of
  • 15% korting op de winkelprijs bij vooraf bestellen, en geleverd op het NKE.
    In dat laatste geval wordt de eenwieler vóór het begin van de wedstrijden geheel raceklaar afgeleverd, en voor jou persoonlijk op maat afgesteld.

Qu-Ax maakt middenklasse eenwielers met een heel goede prijs/kwaliteit-verhouding. Door het frame met rechte kroon zijn ze ideaal om veel trucs te leren. Ze zijn verkrijgbaar vanaf 12 inch, geschikt voor de allerkleinste rijders, en door sommigen ook gebruikt voor de langzaamrace. De grootste verkrijgbare maat is 36 inch, zeer geschikt voor lange toertochten of bijvoorbeeld de 10 km unlimited wedstrijd.

Voor de “standaard” wedstrijden op het NKE zijn de wielmaten 20 inch (voor leeftijd 0-10) en 24 inch (vanaf 11 jaar) het meest geschikt.

Om gebruik te maken van de korting neem je rechtstreeks contact op met info@circus-expert.nl.